Idén csapatunk a Bakony rejtekein folytatta az erdei vándortáborozást. A 80 km megtételét a hét nap alatt felhő szakadás, kánikula, erdei békák, rengeteg csodás látnivaló hátráltatta. Herendről feljutva a Hajag gerincére gyalog indultunk Bakonybél felé a Kerteskői-szurdok érintésével közvetlen az áradások után. Kidőlt rönkök sem tudták utunkat állni! Sőt segítettek, mert út az nem volt. Következő túránk a Bakony legmagasabb csúcsára vezetett a Kőris-hegyre. Harmad nap megtekintettük a Csillagdát és felkészültünk egy Mars expedícióra. Bemelegítésként átvándoroltunk következő két napi táborhelyünkre Huszárokelőpusztára. Nagyon szép park és valódi sátortábor várt ránk a Bakonyerdő Zrt. jóvoltából. Pihenőnappal töltöttük a negyedik napot, egy igazi erdei strandra látogattunk Nagytevelre. Nagyok nagy meglepetés volt, hogy a teveli lakosok megszervezték nekünk, hogy ne kelljen oda-vissza gyalogolnunk 3km-t a strandra és kocsikkal fuvarozták az egész csapatot. Hálásak vagyunk nekik! További két nap táborhelye Hubertlak volt a Gyilkos-tó mellett térerőmentesen. Ugodi kilátó, Forrasztókői exotakert, Hamuházi forrás volt az úti célunk. Utolsó napon Witt-kilátó érintésével tértünk vissza Bakonybélbe sok-sok új élménnyel. Köszönet az OEE-nek a szervezésért, Bakonyerdő Zrt.-nek a szíves vendéglátásért és Csiszár Adriennek útvonal felelősnek az alapos és segítőkész táborszervezési koordinálásért. Jövőre irány a Mecsek! Szabad helyek még korlátozott számban! Várunk! Üdv: Zsuzsa és Péter HATESZ táborvezetők

Még több képet találhat a google galériánkban: https://photos.app.goo.gl/Bp6YUseZxHKN2vKH6

Elérhetőségek

Hajagi Természetvédő és Szabadidő Egyesület

Cím: 8440 Herend, Dózsa György utca 53.
Telefon: +36-88/785-702
E-mail: info@hajag.hu
Egyesület elnöke: Bácskai Péter
Adószámunk: 18650703-1-19
Bankszámlaszámunk: 73600039-15304991
Pénzintézet: B3 Takarék Takarékszövetkezet

© 2019 hajag.hu. A HATESZ Egyesület – Hajagi Természetvédő és Szabadidő Egyesület honlapja. Minden jog fenntartva.
Készítette és üzemelteti a skindrome studio. JoomShaper HELIX3 keretrendszerre építve.